بهترین برند های لامپ هالوژن + راهنمای خرید

لامپ هالوژن چیست؟ در ابتدا برای معرفی بهترین برند لامپ هالوژن نیاز است تا مقدمه ای در خصوص معرفی این لامپ ها داشته باشیم. گازهای فشرده شده و خنثی به درون لامپ های هالوژنی برای روشنایی بیشتر تزریق می کنند.  عناصری که در داخل لامپ هالوژن برای روشن کردن لامپ وجود دارد شامل ید و برم است. این عناصر به روشنایی بیشتر لامپ های هالوژنی کمک می کنند. لامپ هالوژن عمر طولانی تری نسبت به نوع معمولی دارد. علت عمر طولانی لامپ های هالوژنی چرخه ای وجود دارد که ته نشینی دوباره تنگستن بخار را سبب شده که کارکرد لامپ را پس از اتمام گازهای درون آن، مجدد احیا می کند.  می توانید مقاله لامپ هالوژن چیست را برای درک بهتر نحوه کار این لامپ ها مشاهده کنید.

بهترین برند لامپ هالوژن

بهترین برند های لامپ هالوژن + راهنمای خرید

در خصوص بهترین برند لامپ هالوژن باید در نظر داشت که لامپ های هالوژنی دارای انواع مختلفی در بازار هستند. دو نوع از بهترین لامپ های هالوژن با نامهای اس ام دی و سی او بی شناخته شده اند. ال ای دی هایی که دارای کیفیت روشنایی بالایی باشند را می توان جزو یکی از این دو نوع لامپ هالوژنی دانست.

تفاوت اندکی بین این دو نوع لامپ هالوژن وجود دارد که در ادامه بیان می شود. در لامپ های مدل اس ام دی نوردهی کمتری نسبت به نوع سی او بی مشاهده می شود. نوردهی واضح تر و آشکار تری در لامپ های هالوژنی مدل سی او بی وجود دارد که این نوردهی در نوع اس ام دی وجود ندارد. همچنین می توان گفت که میزان نفوذ نور در چراغ های سی او بی بیشتر می باشد. اما بایستی توجه داشت که با توجه به محل استفاده، نوع لامپ را متناسب با روشنایی مد نظر انتخاب نمود.

بهترین برند های لامپ هالوژن + راهنمای خرید

بهترین برندهای لامپ هالوژن

برند های زیادی در بازار مرتبط با لامپ هالوژن وجود دارد که همه ی آنها اصل نیستند. برای پیدا کردن بهترین برند لامپ هالوژن که در بازار نوع اصل آنها یافت می شود در ادامه به معرفی کلی این برند ها خواهیم پرداخت. در حال حاضر در بازار ایران بهترین برند لامپ هالوژن پولاکس است پس از آن به لامپ نور و افراتاب می‌توان اشاره کرد و بهترین برند خارجی لامپ هالوژن اسرام است.

 این مدل از لامپ ها توانسته اند محبوبیت بالایی در بین مشتریان کسب کنند. می توان گفت که افراتاب از بهترین برند های بازار محسوب می شود. محصولات این برند کیفیت بالایی داشته و زیبایی منحصر به فردی ایجاد می کنند. در ساخت این برند از تکنولوژی اس ام دی استفاده شده است که این تکنولوژی طوری است که دارای ال ای دی بسیار با دوام و روشن می باشد.

بهترین لامپ هالوژن

مصرف انرژی لامپ های هالوژنی مدل اس ام دی طوری ساخته شده اند که 90 درصد توان مصرفی را کاهش می دهند. در واقع این لامپ ها از نوع رشته ای خود دارای مصرف انرژی کمتری هستند. همچنین نور یکنواخت تری نیز می تابانند که باعث می شود چشم ها اذیت نشوند.

اولین برند از بهترین برند لامپ هالوژن برند لامپ نور می باشد. این برند یکی از مشهور ترین و بزرگترین برند های تولید لوازم روشنایی در کشور است. این برند برتر تلاش کرده است تا علاوه بر کیفیت سازگار بودن با محیط زیست را نیز در دستور کار خود قرار دهد. قیمت های لامپ هالوژن نور در حد متوسط و معمول می باشد. البته با توجه به تکنولوژی بالا و خاص بودن این لامپ ها ممکن است در نظر برخی قیمت بالا تری نیز نسبت به سایر لامپ ها داشته باشد.

از دیگر برند های معتبر در حوزه ی تولید لامپ هالوژنی و در واقع بهترین لامپ هالوژن برند پارس لایت می باشد. برند پارس لایت به خاطر داشتن دستگاه های استاندارد و و نرم افزار های مناسب توانسته لامپ هایی با کیفیت بین المللی تولید کند.

 این برند تمامی محصولات خود را ثبت کرده و کیفیت محصولات آن بسیار زبانزد در بین مشتریان داخل و خارج است. لامپ های هالوژنی برند پارس لایت نازک و بدون سو سو در روشنایی هستند. این لامپ ها دارای کیفیت بالا به همراه قیمت و گارانتی خوبی نیز هستند.

در خصوص بهترین برند لامپ هالوژن سایر برند ها شامل برند نور، پارس شوان، فاین الکتریک و اسپاکو می باشند که می توان به عنوان گزینه های بعدی در خرید لامپ هالوژنی معتبر در نظر گرفت.

بهترین لامپ هالوژن سقفی

برند های زیادی لامپ های هالوژن سقفی را تولید کرده اند که در معرفی بهترین برند لامپ هالوژن انواع ال ای دی آن را می توان نام برد. لامپ های هالوژن ال ای دی سقفی در عدد وات یکسان و همگی 7 وات هستند اما در نوع مدل با یکدیگر متفاوت هستند.

لامپ های ال ای دی سقفی توکار با مقدار وات 7 یکی از این نوع لامپ ها است. از دیگر مدل این لامپ ها، TN002 با پایه ی GU5.3 می باشد که این لامپ نیز دارای وات 7 می باشد. دیگر لامپ ال ای دی سقفی مدل AF-PS-0701-7W می باشد که دارای وات 7 و پایه ی GU10است. چیزی که واضح است انواع لامپ های سقفی تولید شده در بازار است. اما برای انتخاب بهترین لامپ هالوژن سقفی می توان به فاکتور های مورد نیاز در منزل توجه کرد.

 با توجه به سقف و ابعاد قرار گیری و همچنین شکل و رنگ لامپ می تواند کمک کننده باشد. بهترین برند لامپ هالوژن سقفی نیز می تواند در سه نوع SMD، LED، COB انتخاب شود که در بالاتر به آنها اشاره شد.

برندهای خارجی لامپ هالوژن

برند های زیادی در کشورهای مختلف دنیا در خصوص لامپ های هالوژنی فعالیت کرده اند. برخی از بهترین برند لامپ هالوژن و مطرح ترین برند های خارجی در خصوص لامپ هالوژنی را می توان به دو برند بسیار با کیفیت اختصاص داد.

یکی از این برند ها لامپ هالوژنی ال ای دی اسرام و دیگری لامپ هالوژنی ال ای دی اوپل می باشد. شرکت تولیدی لامپ اسرام بصورت چند ملیتی در کشورهای مختلف تولید می شود و کشور اصلی در آلمان مستقر است.

همچنین می توان گفت که این شرکت زیر مجموعه ی شرکت مادر زیمنس می باشد. این شرکت بعد از شرکت تولیدی لامپ فیلیپس دومین شرکت بزرگ تولید کننده ی لامپ هالوژنی می باشد.

شرکت اوپل یک شرکت چینی در تولید بهترین برند لامپ هالوژن بوده که در حال حاضر محصولات آن در بیش از 50 کشور دنیا به فروش می رسد.

شرکت دیگر که در حال حاضر توانسته محصولات بسیار با کیفیتی را در بازار های جهانی عرضه کند شرکت لامپ جنرال می باشد. این شرکت یک شرکت آمریکایی در تولید دستگاه های پزشکی، تاسیساتی، قطعات مربوط به توربین ها و همچنین لامپ های هالوژنی می باشد. 

برندهای خارجی لامپ هالوژن

برندهای ایرانی لامپ هالوژن

همان طور که در بالاتر نیز اشاره شد انواع لامپ هالوژن برند ایرانی به قرار زیر است. لامپ های برند پولاکس، افراتاب، پارس شعاع توس، پارس لایت، برند لامپ نور، پارس شوان، فاین الکتریک، اسپاکو که همگی دارای کیفیت بالایی بوده و می توان در بازار به این لامپ ها اطمینان کرد. 

راهنمای خرید لامپ هالوژن

برای خرید بهترین برند لامپ هالوژن می توانید با گشت و گذار در سایت این مجموعه خرید به نتیجه ی دلخواه برسید. این مجموعه با سابقه ی طولانی در خصوص عرضه ی انواع لامپ های هالوژنی با کیفیت توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

برای دریافت مشاوره ی رایگان در خصوص برند لامپ های هالوژنی ایرانی و خارجی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همکاران مجموعه در اسرع وقت پاسخگوی سوالات متقاضیان و مشتریان می باشند. نکاتی که برای خرید لامپ هالوژن نیاز است شامل موارد زیر می باشد:

محل استفاده از لامپ را تعیین کنید که در کجا قرار است استفاده شود مثلا در پذیرایی یا اتاق خواب. در نظر بگیرید که میزان روشنایی مورد نظر شما چقدر است. توان مورد نیاز لامپ برای شما چقدر مهم است؟ قیمت لامپ نیز با توجه به تکنولوژی و کیفیت آن متفاوت است که متناسب با نوع و مکان استفاده می تواند در نظر گرفته شود.

پرسش های متداول

لامپ های هالوژنی هم مانند بسیاری از لامپ ها دارای کیفیت های مختلفی بوده که با توجه به کیفیت، دارای قیمت های گران، متوسط و ارزان می باشند.
بله بستگی به این دارد که چه کیفیت نوری در اتاق خواب نیاز باشد. اگر کیفیت نور در اتاق خواب مهم است می توان از این لامپ ها که کیفیت نور بالایی دارند در اتاق خواب نیز استفاده کرد.
با توجه به تکنولوژی بالایی که در این لامپ ها استفاده شده است معمولا دارای طول عمر بالایی هستند و یک طول عمر بسیار بالا را می توان برای این لامپ ها بسته به کیفیت و برند آنها در نظر داشت.

مقالات مرتبط