بهترین برندهای چراغ دفنی | راهنمای خرید آنلاین

چراغ دفنی یک محصول نورپردازی جذاب است که برای نورپردازی نماها، فضاهای سبز، دیوارها، ستون‌ها و مجسمه‌ها استفاده می‌شود. برای یک چراغ دفنی باکیفیت، ضد آب بودن، تضمین عملکرد مداوم و مطمئن آن برای سال‌ها در شرایط مختلف آب‌وهوایی مانند برف، باران شدید، فصول سردوگرم و آبیاری ضروری است. 

بهترین مارک چراغ دفنی

انتخاب بهترین برند چراغ دفنی می‌تواند سهولت و آرامش را به زندگی روزمره شما بیاورد. نور نقش مهمی در رفع نیازهای ما در طول روز و شب دارد. با دردسترس‌بودن انواع و کاربردهای متنوع چراغ دفنی، بهترین برند چراغ دفنی ایرانی و خارجی رقابت شدیدی دارند؛ بنابراین، انتخاب بر اساس نیازهای خاص خود و درنظرگرفتن عوامل مختلف ضروری است.

بهترین برند خارجی چراغ های دفنی

نام‌بردن از بهترین برند چراغ دفنی ممکن است بسته به منطقه و نوع محصولات موجود در بازار متفاوت باشد. بااین‌حال، برخی از تولیدکنندگان معروف و معتبر چراغ دفنی یا چراغ‌های داخل زمین عبارت‌اند از:

  • گروه تولیدی کلیچلر (Kichler). گروه کلیچلر یکی از بهترین برند خارجی چراغ دفنی معتبر است. این گروه طیف گسترده‌ای از محصولات نورپردازی در فضای باز از جمله چراغ دفنی را ارائه می‌دهد. آنها به دلیل طراحی‌های باکیفیت و شیک خود شناخته شده‌اند.
  • گروه تولیدی هینکلی (Hinkley). گروه هینکلی یکی دیگر از بهترین برند چراغ دفنی است که وسایل روشنایی در فضای باز از جمله چراغ دفنی داخل زمین را تولید می‌کند. این شرکت به دلیل دوام و طراحی‌های خلاقانه خود شناخته شده‌اند.
  •  گروه تولیدی وک (WAC). گروه تولیدی وک یک برند پیشرو در صنعت روشنایی است. این شرکت انواع تجهیزات روشنایی فضای باز از جمله چراغ دفنی را تولید می‌کند. پس می‌توان از این شرکت به‌عنوان یکی از بهترین مارک چراغ دفنی در حال پیشرفت نام برد. این شرکت به دلیل محصولات کم‌مصرف و فناوری پیشرفته خود در جهان شناخته شده‌ است.
  •  گروه تولیدی ولت (VOLT). گروه تولیدی ولت در محصولات نورپردازی در فضای باز تخصص دارد. این شرکت انواع چراغ دفنی مختلفی را ارائه می‌دهد که بادوام و طول عمر زیاد طراحی شده‌ است.
  •  گروه تولیدی هادکو (Hadco): این گروه تولید تجهیزات روشنایی، بخشی از Signify (نام برند سابق فیلیپس) است. این گروه طیف گسترده‌ای از وسایل روشنایی فضای باز، از جمله چراغ دفنی را ارائه می‌دهد.

هنگام انتخاب بهترین برند چراغ دفنی، توجه به عواملی مانند کیفیت محصول، طراحی، ضمانت، نظرات مشتریان و سازگاری با کاربری موردنظر شما ضروری است. علاوه بر این، ایده خوبی است که فروشگاه‌های تجهیزات روشنایی محلی یا فروشگاه‌های آنلاین را جستجو کنید تا مناسب‌ترین چراغ دفنی را برای نیازهای خاص خود پیدا کنید.

بهترین برند ایرانی چراغ های دفنی بخش اول

در ایران، چندین برند معتبر چراغ دفنی به دلیل تعهد خود به ارائه تجهیزات روشنایی باکیفیت شناخته شده‌اند. در این میان، بهترین برند ایرانی چراغ دفنی به دلیل طراحی نوآورانه، دوام و قابلیت اطمینان خود متمایز هستند. در ادامه به برخی از بهترین برند ایرانی چراغ دفنی اشاره می‌کنیم: 

  • شرکت نورنگار: شرکت نورنگار یکی از بهترین برند چراغ دفنی باسابقه است که در طیف گسترده‌ای از تجهیزات روشنایی از جمله چراغ دفنی تخصص دارد. محصولات این شرکت به دلیل توجه به جزئیات و صنعتگری شناخته می‌شوند.
  • پارس شعاع توس: پارس شعاع توس یکی دیگر از بهترین برند چراغ دفنی است. پارس شعاع توس تولیدکننده برجسته محصولات روشنایی مستقر در مشهد با اولویت تولید ملی و بومی‌سازی به موفقیت‌های بزرگی دست‌یافته است. این شرکت با خطوط تولید و مونتاژ پیشرفته لامپ‌ها و بردهای ال‌ای‌دی و امکانات پیشرفته مثل خطوط SMT، دستگاه‌های تزریق پلاستیک افقی و عمودی، قابلیت‌های قالب‌گیری، ماشین‌آلات فلزکاری و پرس، سیستم‌های رنگ الکترواستاتیک، طیف متنوعی از تجهیزات روشنایی باکیفیت بالا را به بازار عرضه می‌کند. چراغ¬های دفنی پارس شعاع توس با تمرکز بر ایجاد طرح‌های زیبا و با استفاده از مواد بادوام، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در شرایط مختلف آب‌وهوایی مقاومت کرده و عملکرد خود را در طول زمان حفظ کنند.

بهترین برند ایرانی چراغ های دفنی بخش دوم

  • گروه لامپ نور: لامپ نور یکی از بهترین برند چراغ دفنی است که در تولید انواع لامپ‌ها، چراغ‌ها و تجهیزات روشنایی که تمامی نیازهای نورپردازی را با کیفیتی استثنایی برآورده می‌کند سرآمد است. استفاده آنها از مواد درجه یک در ساخت تجهیزات الکتریکی و ملزومات روشنایی آنها را از رقبای خارجی متمایز می‌کند. انتخاب محصولات باکیفیت لامپ نور، تجربه نورپردازی ایمن و لذت‌بخش را در محیط اطراف شما تضمین می‌کند. گروه لامپ نور‏ یک برند قابل‌اعتماد است که مجموعه‌ای از گزینه‌های نورپردازی، از جمله چراغ دفنی را ارائه می‌دهد که مطابق با اولویت‌ها و نیازهای مختلف است. تعهد آنها به تولید محصولات کم‌مصرف و بادوام این اطمینان را می‌دهد که چراغ‌های دفنی با کارایی زیاد تولید می‌کند.
  • پولاکس: پولاکس به‌خاطر تجهیزات روشنایی باکیفیتش معروف است و چراغ دفنی آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست. لامپ‌های پولاکس با تمرکز بر ارائه روشنایی آرامش‌بخش و طرح‌های زیبا شناخته شده‌اند.

هنگام درنظرگرفتن بهترین برند چراغ دفنی، ارزیابی عواملی مانند زیبایی طراحی، کیفیت محصول، نظرات مشتریان و خدمات پس از فروش بسیار مهم است. این برندهای معتبر مجموعه متنوعی از چراغ‌ دفنی را ارائه می‌دهند.

خرید چراغ های دفنی

هنگام خرید چراغ باید به عوامل مهمی دقت داشته باشید. یکی از عوامل مهم خرید چراغ درنظرگرفتن قیمت است که می‌تواند تحت‌تأثیر نوسانات ارز و هزینه مواد اولیه باشد. باتوجه‌به این عامل، ارائه یک محدوده قیمت دقیق برای لامپ‌ها چالش‌برانگیز است، زیرا مارک‌های ایرانی و خارجی، وات و خطی یا نقطه‌ای بودن آنها می‌تواند بر قیمت تمام شده تأثیر بگذارد. در نتیجه هر مدل لامپ بر اساس این متغیرها قیمت منحصربه‌فرد خود را خواهد داشت.

گروه روشنایی شعاع 

گروه روشنایی شعاع به دلیل طیف گسترده‌ای از محصولات روشنایی خود که شامل چراغ دفنی است، شناخته شده است. شعاع یک تولیدکننده مشهور و باسابقه محصولات روشنایی است که شهرت و توسعه قابل‌توجهی را به دست آورده است. این شرکت باسابقه قابل‌توجه 60 سال، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در صنعت تجهیزات روشنایی است. گروه روشنایی شعاع به دلیل تولید لامپ‌ها و چراغ‌های درجه یک در انواع مختلف شناخته شده است. گروه روشنایی شعاع نماد کیفیت استثنایی است که با محصولات خارجی رقابت می‌کند. این برند یک از  بهترین برند ایرانی چراغ دفنی به دلیل طول عمر و توانایی خود در رقابت مؤثر در بازار شهرت زیادی به دست آورده است.

 

مقالات مرتبط