بهترین برندهای کابل برق | بررسی معایب + مزایا

امروزه سیم و کابل، کاربردهای متنوعی در صنعت ساختمان و سایر صنایع دارد. بنابراین انتخاب و استفاده از بهترین برند کابل برق توسط مهندسان و تکنیسین‌های برق امری طبیعی است. استفاده از بهترین برندهای کابل برق معمولی اهمیت بسیاری دارد. به علاوه در مواردی که کابل‌های افشان استفاده می‌شوند، شناخت بهترین برند کابل افشان بسیار مهم است. 

برای خرید بهترین مارک کابل برق با بهترین قیمت با شماره 02162999902 تماس بگیرید.

به کارگیری بهترین برند کابل برق و بررسی مزایا و معایب آن

اهمیت انتخاب بهترین برند کابل برق در انجام پروژه به حدی است که ممکن است با بکارگیری برندهای ضعیف، کل یک پروژه زیر سوال برود. بنابراین سفارش‌گذاری بهترین برندهای کابل برق در هر پروژه پیمانکاری شرط اول در موفقیت پروژه است. چه شما یک پیمانکار فردی و تکنسین شخصی برق باشید، چه شرکتی بزرگ در ارائه خدمات فنی الکتریکی داشته باشید، لازم است تا بهترین برندها به ويژه بهترین برند کابل افشان و کابل‌های معمولی را بشناسید. 

بهترین برند کابل برق

اما بهترین برند کابل برق کدام است؟

برخی از شرکتهای معتبر داخلی و خارجی این صنعت عبارتند از:

بهترین برند کابل برق در سطح جهان: 

  1.   Southwire : یکی از ده شرکت تراز اول در تولید سیم و کابل برق در دنیاست. تولید سیم‌های سربی، کابل ولتاژ پایین، کابل‌های معدنی، کابل ۶۹ کیلو ولت و بالاتر با کاربرد در زیر زمین، کابل‌های قابل استفاده در معدن از محصولات این شرکت آمریکایی به حساب می‌آید. انتخاب بهترین برند کابل برق خارجی با مراجعه با سایت‌های معتبر مقدور است.   
  2.  Nexans : این شرکت فرانسوی قدیمی محصولات متعددی در زمینه کابل و اتصالات الکتریکی، نقل و انتقال الکتریسیته در مزارع و زیرساخت‌های مخابراتی ، تولید می‌کند. به علاوه پروژه‌هایی در اتصالات زیر دریایی و کابل کشی‌های جاده ای اجرا کرده است. 
  3.  LS Cable & System : این شرکت بزرگ کره ای علاوه بر تولید کابل‌های معمولی و افشان قابل استفاده در پروژه‌های ساختمانی، تولیدات با کیفیتی در حوزه کابل‌های قابل استفاده در راه آهن، هواپیما، کشتی و خودرو دارد. انتخاب بهترین برند کابل برق خارجی با مراجعه با فروشگاه‌های معتبر امکان پذیر است

بهترین برند کابل افشان

معرفی بهترین برند کابل برق مفتولی و افشان در ایران:

در کشور ما رتبه بندی خاصی برای میزان کیفیت کابل‌های تولیدی شرکت‌های ایرانی موجود نیست. اما با توجه به تجربه مصرف کنندگان و پیمانکاران شرکت‌های زیر از با کیفیت ترین برندها در صنعت کابل محسوب می‌شوند. برای شناخت بهترین برند کابل برق بهتر است به سایت این شرکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ محصولات صنعتی مراجعه کرد. 

سیم و کابل البرز

این شرکت 44ساله یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه کابل و سیم برق در ایران است. این شرکت محصولات گوناگون با پایه آلومینیوم و مس را عرضه می‌کند. کابل‌های برق و کنترل مسلح و غیر مسلح و همچنین کابل ابزارهای دقیق در زمره محصولات این شرکت است.

کابل سازی ابهر

این شرکت انواع کابل‌های صنعتی، کابل هوایی، دریایی، نیروگاه‌های خورشیدی، واگنی فعالیت گسترده‌ای دارد. این شرکت همچنین کابل‌های مولتی لایر و VFD را نیز به بازار عرضه نموده است. انتخاب بهترین برند کابل برق در کشور با مراجعه با فروشگاه‌های بزرگ قابل مشاهده است.

سیم و کابل مغان 

این شرکت ماشین آلات مدرن اروپایی را در اختیار دارد و با داشتن استانداردهای تست تایپ KONCAR و KEMA محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می‌نماید. تولید کابل‌های کواکسیال و کابل‌های با روکش لاستیک از مجموعه تولیدات این شرکت محسوب می‌شود. 

کابل باختر

این شرکت دارنده نشان واحد برتر ملی کل صنعت برق کشور است. تولید کابل‌های جوش، کابل‌های لاستیکیNBR، کابل خودنگهدار،کابل‌های آلومینیومی و مغز فولاد برخی از محصولات این شرکت می‌باشند. انتخاب بهترین برند کابل برق در ایران با مراجعه با سایت‌های این شرکتها امکان پذیر است.   

سیم و کابل یزد

از جمله محصولات این شرکت تولید کابل‌های تلفنی سربدار و زره دار و همچنین تولید کابل‌های ضد آتش می‌باشد. در کنار این محصولات، سیم‌های مسی، آلومینیومی و سیم‌های خودرو توسط این شرکت عرضه می‌گردد. 

صنایع سیم و کابل همدان 

تاسیس این شرکت به سال ۱۳۶۱ بازمی‌گردد و در سال ۱۳۷۲ تولیدات خود را با افزودن ماشین آلات جدید توسعه داده و مقاطع جدید کابلی را عرضه نموده است. انواع و اقسام سیم و کابل از مقطع 0.5 میلیمتر مربع تا 400 ‌میلیمتر مربع در محدوده تولیدات این شرکت قرار دارد. برای انتخاب بهترین برند کابل برق بایستی نظر مصرف کنندگان را نیز جویا شد. 

سیم و کابل اعتماد البرز

با وجود جوان بودن این شرکت در عرضه تولیدات سیم و کابل، عرضه سیم‌ها و کابل‌های افشان تولیدی این شرکت از نقاط قوت آن در بازار ایران محسوب می‌گردد. 

سیم و کابل سیمکو

این شرکت از سال ۱۳۴۷ تاکنون تحولات مختلفی را به خود دیده است. پس از تثبیت این شرکت در شهر رشت، تولید انواع کابل‌های فشار ضعیف و قوی با رعایت استانداردهای بین المللی بخش عمده‌ای از نیازهای بازار را تامین نموده است. برای انتخاب بهترین برند کابل برق بایستی نظر فروشندگان را نیز جویا شد. 

 سیم و کابل افلاک 

این شرکت نیز شرکت جوانی در این صنعت به شمار می‌آید. کابل‌های افشان تخت موتور چاهی، کابل‌های افشان تخت با کاربرد در آسانسور از جمله محصولات متمایز این شرکت محسوب می‌گردد. برای انتخاب بهترین برند کابل برق بایستی دقت کافی را داشته باشیم. 

سیم و کابل کرمان 

در کنار سایر محصولات سیم و کابل کرمان، کابل‌های چند لایه مخصوص آنتن و کابل‌های تلفنی اهمیت بیشتری در بازار داشته است.

معرفی بهترین برند کابل برق افشان 

رسانا کابل 

شرکت رسانا کابل طیف گسترده ای از کابل‌ها و سیم‌های افشان را به بازار عرضه می‌نماید. به علاوه کابل‌های کنترل تخت، هادی‌های هوایی آلومینیومی بدون روکش و روکش دار را می‌توانید از این شرکت تهیه نمایید. انتخاب بهترین برند کابل برق اهمیت زیادی دارد. 

شرکت کابل سازی افشارنژاد

این شرکت یکی از شرکت‌های معتبر تولید کننده سیم و کابل در استان خراسان رضوی است و با سابقه قریب به ۵۰ سال در این صنعت از برندهای معتبر صنعت برق محسوب می‌گردد. لیست قیمت کابل خراسان در سایت نوراکومارت به صورت روزانه آپدیت می شود.

البرز الکتریک نور

تولید سیم‌ها و کابل‌های افشان سبک از محصولات تخصصی این شرکت به شمار می‌آید. این با قدمت نزدیک ۲۰ سال شرکتی میانسال در این صنعت به شمار می‌آید. برای انتخاب بهترین برند کابل برق بایستی کیفیت محصولات مختلف را مقایسه نمود. 

کابل رویان 

این شرکت در زمینه تولید کابل‌های شبکه و کواکسیال شرکتی مطرح می‌باشد و در کنار این محصولات تولید سیم برق و کابل‌های مخابراتی را در طیف محصولات خود دارد. 

شرکت کابل مسین 

عرضه ترکیبی از کابل‌های افشان و مفتولی از ویژگی‌های این شرکت به شمار می‌آید. کابل‌های جوشکاری با قوس الکتریکی و کابل‌های با کاربرد در ابزارهای دقیق از دیگر محصولات این شرکت است. برای انتخاب بهترین برند کابل برق بایستی مشخصات فنی محصول را بررسی کرد.  

 

پرسش های متداول

انتخاب بهترین برند کابل برق اهمیت زیادی دارد. جنس عایق، نوع هسته، جنس به کار رفته در هادی، ولتاژ اسمی و شدت جریان مجاز، جنس غلاف کابل، نوع زره و میزان حفاظت کابل در برابر خوردگی از ویژگی‌های مهم فنی در کابل‌ها هستند.
مشخصات فنی کابل، شرایط مکانیکی، اثر پذیری در مقابل فشار، ضربه، رطوبت، دما و کشش، حفاظت مدار، میزان افت مجاز ولتاژَ از موارد با اهمیت به شمار می‌روند.
با توجه به اینکه برند محصول دربردارنده همه ویژگی‌های کیفی محصول است، در صورت انتخاب کالای با کیفیت پایین، همه مشخصات فنی و دست کم اغلب آ‌ن‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد. برای انتخاب بهترین برند کابل برق بایستی کیفیت محصولات را ارزیابی نمود.

مقالات مرتبط