بهترین برندهای لامپ کم مصرف | راهنمای خرید آنلاین

لامپ‌های کم مصرف با ساختار منحصربفردی که دارند، انرژی کمی مصرف می‌کنند. هنگام طراحی و تولید اولین لامپ کم مصرف همین جمله کافی بود تا تقاضا برای خرید بهترین برند لامپ کم مصرف به حد اعلا خود برسد. در چنین شرایطی لامپ‌های کم مصرف در انواع مختلف با توان و ولتاژهای گوناگون توسط برندهای مختلف وارد بازار شدند.

روز به روز تعداد طرفداران این لامپ‌های اقتصادی افزایش می‌یابد. در این میان انتخاب بهترین مارک لامپ کم مصرف از بین برندهای مختلف به دغدغه خریداران بدل شده است. به همین دلیل در ادامه لیستی از بهترین لامپ‌های کم مصرف خارجی و داخلی را در کنار هم بررسی کرده‌ایم.

بهترین مارک لامپ کم مصرف

بهترین برند لامپ کم مصرف کدام است؟ لامپ‌های کم مصرف با ساختار و تکنولوژی جدیدی که دارند جزء لامپ‌های محبوب و پرکاربرد به شمار می‌آیند. این لامپ‌ها در انواع مختلفی چون لامپ ال ای دی، لامپ هالوژن و فلورسنت در دو رنگ آفتابی و مهتابی قابل تهیه هستند. محبوبیت و کارایی این محصول در تنوع آن و از همه مهم‌تر مصرف بهینه آن نهفته است.

بهترین برند لامپ کم مصرف

بهترین برند لامپ کم مصرف، برندی است که علاوه بر مصرف بهینه انرژی، ساختار مطلوب و ماندگاری بالایی دارد. به‌طورکلی مصرف انرژی لامپ‌های کم مصرف همانطور که از نامشان پیداست ۷۰ الی ۸۰ درصد کمتر از لامپ‌های رشته‌ای و معمولی است. خوشبختانه برندهای مختلفی از لامپ‌های کم مصرف به بازار عرضه شده‌اند که انتخاب را برای مصرف کنندگان آسان کرده‌اند.

بهترین برند ایرانی لامپ کم مصرف

به لطف تلاش و فعالیت مداوم شرکت‌های ایرانی تولید لامپ، بهترین برند ایرانی لامپ کم مصرف در دسترس هموطنان قرار دارد. بهترین لامپ‌های کم مصرف ایرانی علاوه بر مصرف بهینه برق، نوردهی بالا داشته و طیف رنگی مناسبی ایجاد می‌کنند. این لامپ‌ها کارایی قابل توجهی داشته و در منازل، ادارات، شرکت‌ها و... قابل استفاده هستند. استفاده از قطعات استاندارد و باکیفیت و بهره‌گیری از تکنولوژی سبب تولید بهترین‌ها شده است.

لامپ نور

شرکت معروف و معتبر لامپ نور با سابقه درخشان در عرصه تولید لامپ، به عنوان بهترین برند لامپ کم مصرف شناخته می‌شود. لامپ‌های کم مصرف نور در انواع توان و ولتاژ پایین و بالا با میزان نوردهی متفاوت در بازار موجود هستند. در واقع لامپ‌های ۹ الی ۵۰ وات برای مصارف خانگی مناسب بوده و لامپ‌های قوی‌تر برای فروشگاه‌ها و فضاهای بزرگ مناسب هستند. تمام لامپ‌های کم مصرف نور دارای نشان استاندارد و کیفیت مناسب هستند و اغلب آن‌ها ضمانت مصرف دارند.

لامپ دلتا بهترین مارک لامپ کم مصرف

شرکت نامدار دلتا با بیش از ۲۰ سال سابقه تولید انواع لامپ توانسته عنوان بهترین برند لامپ کم مصرف ایرانی را به خود اختصاص دهد. لامپ‌های کم مصرف دلتا با بهره‌گیری از تکنولوژی برتر با بهترین متریال ساخته می‌شوند. این لامپ‌ها در انواع تمام پیچ، نیم پیچ، مدل شعله‌ای و... تولید شده و انتخاب را برای کاربران آسان کرده‌اند. میزان دوام و نوردهی لامپ‌های دلتا بالا بوده و برای مصارف گوناگون مناسب هستند.

بهترین مارک لامپ کم مصرف

بهترین برند خارجی لامپ کم مصرف

لامپ‌های کم مصرف خارجی همچون سایر محصولات وارداتی همواره طرفداران خاص خود را دارند. به طوری که اغلب افراد در تکاپوی بهترین برند خارجی لامپ کم مصرف برای مصارف مختلف هستند. شرکت‌های اروپایی و تولیدکنندگان چینی بخش چشمگیری از بازار لامپ‌های کم مصرف را در دست گرفته‌اند.

انواع بهترین برند خارجی لامپ کم مصرف علاوه بر کیفیت و دوام بالا، دارای ضمانت چند ماهه تا چند ساله نیز هستند. تکنولوژی به کار رفته در لامپ‌های خارجی در کنار کاهش مصرف انرژی، سبب تولید نور دلخواه با طیف طبیعی و مطلوب می‌شود.

لامپ اسرام

لامپ اسرام با طراحی و کارایی فوق‌العاده در لیست بهترین برند لامپ کم مصرف قرار دارد. در شرکت بزرگ و چند ملیتی اسرام انواع لامپ‌های کم مصرف ال ای دی، ریسه‌ای و... با کیفیت مناسب طراحی و تولید می‌شوند.  لامپ‌های اسرام در واقع در کشورهای ایتالیا و آلمان تحت لیسانس اسرام تولید می‌شوند. طراحی حرفه‌ای این محصولات سبب نوردهی مطلوب، زاویه تابش مناسب و کاهش مصرف برق نیز می‌شود.

لامپ فیلیپس بهترین برند لامپ کم مصرف خارجی

لامپ‌های کم مصرف برند خارجی فیلیپس با کیفیت و ماندگاری قابل توجهی که دارند نظر مثبت کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. شرکت چند ملیتی فیلیپس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لامپ و تجهیزات الکترونیکی، سالانه محصولات متنوع و مطلوبی را روانه بازار می‌کند. طبق تحقیقات انجام شده لامپ‌ فیلیپس کم مصرف با حداقل مصرف انرژی، نوردهی بالا داشته و دوام آن‌ در شرایط مختلف ثابت شده است.

کاربرد لامپ کم مصرف

ویژگی‌های ساختاری، مزایا و کارایی فوق‌العاده لامپ‌های کم مصرف سبب افزایش تقاضا برای بهترین برند لامپ کم مصرف شده است. لامپ‌های کم مصرف با تنوع و ساختار خاصی که دارند در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده هستند. به‌ طور نمونه می‌توان از لامپ‌های نیم پیچ یا تمام پیچ برای تأمین نور منزل، شرکت‌ها، ادارات و... استفاده کرد.

لامپ‌های شعله‌ای نیز در انواع لوسترها، اتاق‌ها و آباژورها قابل استفاده هستند. این لامپ‌ها با توان‌های مختلف از ۵ الی ۲۵۰ وات تولید می‌شوند که در مکان‌های مختلف قابل استفاده هستند. لامپ‌های دارای توان زیر ۵۰ وات برای منازل و لامپ‌های پرنورتر برای مغازه‌ها و فروشگاه‌ها کاربرد بیشتری دارند.

قیمت بهترین برند لامپ کم مصرف ایرانی و خارجی

قیمت بهترین برند لامپ کم مصرف بنا به مولفه‌های گوناگونی چون توان، مدل، اندازه و در نهایت خارجی یا ایرانی بودن تعیین می‌شود. به طور معمول قیمت لامپ‌های کم مصرف به تناسب توان و اندازه آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. عامل مؤثر دیگر در قیمت این اقلام، خارجی یا ایرانی بودن آن‌ها است که بنا به نرخ تغییر می‌کند.

به‌طورکلی قیمت لامپ کم مصرف با هر قیمتی که باشد، از لحاظ اقتصادی به صرفه است. به عبارتی خرید لامپ کم مصرف به تنهایی سبب صرفه جویی قابل توجهی در میزان برق مصرفی می‌شود. از‌این‌رو تهیه این اقلام هرچند با مبلغ بالا امری هوشمندانه است.

 

پرسش های متداول

لامپ‌های کم مصرف به دلیل ساختار منحصربفرد با کمترین میزان برق، بیشترین نور را ایجاد می‌کنند. به طور مثال یک لامپ رشته‌‌ای ۱۰۰ واتی پنج برابر یک لامپ کم مصرف ۲۰ واتی برق مصرف می‌کند در حالی که میزان نوردهی آن‌ها تقریباً یکسان است.
مصرف بهینه برق، عمر طولانی، نوردهی مناسب و تابش مطلوب
طول عمر لامپ‌های کم مصرف برندهای معتبر مابین ۶۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰ هزار بوده و به نحوه استفاده آن‌ها بستگی دارد.

مقالات مرتبط