ال ای دی و دیمر

اول، رومئو و ژولیت بودند، سپس جک و رز، اکنون ال ای دی و دیمر و برخلاف زوج های غم انگیز قبلی، این دو پایان خوبی دارند. در ابتدا سوییچ دیمر بدون مقاومت وجود داشت، که برای پایین آوردن هزینه قبض برق و زیباتر شدن خانه ها به مردم کمک میکرد. در این زمان به سادگی همه لامپ های رشته ای و هالوژن موجود تسلیم جذابیت دیمرشدن و زندگی دلپذیر بود. سپس یک لامپ ال ای دی زیبا، کم مصرف و عجیب غریب به بازار آمد، که دیمر ما نمیتواست آنرا پشتیبانی کند. ال ای دی و دیمر سعی کردند باهم همکاری کنند، اما آنها همدیگر را دیوانه می کردند. برخلاف لامپ رشته ای ساختار الکترونیکی عجیب و غریب و در عین حال جذاب لامپ ال ای دی ، دیمر را گیج کرده و نمیتواند به درستی کار کند. و همچنین پیشرفت ناآگاهانه دیمر باعث اشکال در ال ای دی می شد.(اصطلاحاً سوء عملکرد)

ال ای دی و دیمر

ال ای دی و دیمر درگذشته

اتفاقات عجیب و غریب آغاز شد. گاهی اوقات ال ای دی زودتر از خاموش شدن دیمر، خاموش میشد،(سندرومی که به ترک تحصیل میشناسیم) دیگر اوقات هم تا زمانی که دیمر به حد نهایت نرسیده، ال ای دی روشن نمیشود. اگر این به اندازه کافی بد نبود، این رابطه مسموم حتی از این سختر هم میشود و به جایی میرسد که ال ای دی سوسو میزند، رنگ نورش تغییر میکند (معمولاً از سفید گرم به سفید سرد)، و از روشنایی بیشتر امتناع میکند. دیمر در مقابل احتمال آسیب رساندن جریان برق نمیتواند از ال ای دی محافظت کند، و این حالت حتی در کل باعث کاهش عمر ال ای دی میشود.

ال ای دی و دیمر در گذشته

همکاری ال ای دی و دیمر

ال ای دی و دیمر میخواستند باهم باشند، اما هرگز عملی نمیشود. آنها از دو دنیای متفاوت بودند. خوشبختانه ال ای دی و دیمر به نظر میرسید چیزهایی دارند که زوج های غم انگیز نداشتند، درمان شیرینی به نام، زمان. آنها زمان کافی داشتند تا از یکدیگر فاصله بگیرند، و کارهای منطقی در رابطه با ناسازگاری با یکدیگر انجام دهند. ال ای دی و دیمر باید یادبگیرند چگونه سازش کنند و با پیشرفتهای تکنولوژی هیچ یک آسیبی نبینند. اولین راه حل با هم بودن ال ای دی و دیمر،ساختن ال ای دی بود که بتواند با دیمر برخی از لامپ های رشته ای استاندارد کار کند. شما میتوانید با فراگیری اطلاعات محصول که کارخانه سازنده ال ای دی بر روی جعبه ارائه کرده، پی ببرید که کدام محصول با چه دیمرهایی سازگاری دارد.(در کدام محصول از ال ای دی با قابلیت دیم استفاده شده).اما الان، هر دوی آنها، ال ای دی با قابلیت دیم و دیمر مخصوص لامپ های ال ای دی وجود دارد. ال ای دی و دیمر باهم کار می کنند با هماهنگی عالی برای بهینه مصرف کردن انرژی و کمتر کردن هزینه مصرف برق.(بیشتر از 50دلار در سال برای هر دیمر). و برای اینکه فضایی درست و حساب شده برای خانه خود درست کنید. تصور کنید، یکی ار کارآمدترین منابع روشنایی با همراهی یکی از لوازم جانبی روشنایی کم مصرف (ال ای دی و دیمر)کار میکند، حال میتوانیم از خوشحالی غش کنیم.

همکاری ال ای دی و دیمر

چگونگی پیشرفت تکنولوژی ال ای دی و دیمر

یکی از مشکلات بزرگ برای ال ای دی و دیمر این بود که یک دیمر استاندارد نمیتوانست قدرت ال ای دی را برای بازدهی در شدت های مختلف روشنایی فراهم کند. برای حل این مسئله، یک سری دیمر خاص، به طور مخصوص برای دیم شدن ال ای دی ها ساخته شد.(اما این را به لامپ های کم مصرف دوست داشتنی ما نگویید). دیمر دارای صفحه ای برای تنظیم است، برای مشخص کردن میزان روشنایی و  دیم شدن لامپ ها، و دقیقا مثل آن، دیمر شفافیت خود را دوباره بدست آورد، بخصوص در سطح نو کم.همچنین دیمر دارای تکنولوژی اچ ای دی است. به این معنی که دارای مدار دیمر پیشرفته ای است که برای سازگاری با اکثر لامپ ها با کارایی بالا ساخته شده که کلیه کاستی های گذشته را جبران میکند. حال ال ای دی و دیمر با اطمینان به موارد زیر در کنار هم قابل استفاده هستند:

- چراغ ها همیشه روشن هستند، حتی وقتی دیم میشوند.

- چراغ ها با هر میزانی از روشنایی روشن میشوند.

- چراغ ها دیگر پرپر نمیکنند(سوسو نمیزند)، یا حتی این مشکل به طور قابل توجهی کم شده.

- چراغ ها حتی در زمان افت ولتاژ روشن میماند.

این دیمرها همچنین می توانند منابع مختلف نوری را باهم کنترل کنند. همه با یک سوییچ. که باید این را یک خانواده بزرگ شاد صدا بزنیم.

منبع

www.blog.lightup.com

مقالات مرتبط