لامپ حرارتی مادر مصنوعی

در صورتی که هدف از حضور شما در نوراکومارت دسترسی به بهترین مرکز خرید لامپ حرارتی مادر مصنوعی می‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید لامپ مادون قرمز با مشاورین فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت کسب آگاهی بیشتر از کارکرد این لامپ، بهتر است تا انتهای مطلب همراه ما باشید: به طور کلی، تفاوت اصلی بین پرورش جوجه طبیعی و پرورش مصنوعی این است که در نوع اول، مرغ مادر وظیفه پرورش جوجه‌ها را بر عهده می‌گیرد، در حالی که در نوع دوم، مرغ مادر توسط انسان جایگزین می‌شود!

لازم به ذکر است که به عنوان یک قاعده، طبیعت، تمام موجودات خود را به گونه‌ای تجهیز کرده است که بتوانند فرزندان خود را بدون دخالت انسان بزرگ کنند. انسان‌ها تنها باید از بهینه بودن شرایط اطمینان حاصل کنند. با این حال، گاهی اوقات لازم است که افراد ، به ویژه در هنگام پرورش جوجه‌ها پس از جوجه کشی مصنوعی، کمک بیشتری کنند. یکی از مهمترین‌های ابزارهای کارآمد در این حوزه و جهت تامین گرمای محیط جوجه‌ها ، لامپ حرارتی مادر مصنوعی می‌باشد. 

لامپ حرارتی مادر مصنوعی

کاربرد لامپ حرارتی مادر مصنوعی 

از آنجایی که جوجه‌ها نمی‌توانند در چند هفته اول زندگی خود را گرم نگه دارند، برای جلوگیری از هیپوترمی جوجه های تازه بیرون آمده، به یک منبع حرارت خارجی نیاز است. در طبیعت، این مرغ مادر است که با گرمای بدن خود ، جوجه‌ها را گرم نگه می‌دارد. بنابراین ضروری است که دستگاه جوجه کشی شما همیشه دمای مناسبی داشته باشد! به عنوان مثال با کمک یک لامپ حرارتی مادر مصنوعی می‌توان حرارت موردنیاز جوجه‌ها را تامین کرد. لازم به ذکر است که دمای هوا در هفته اول باید بین 32 تا 38 درجه باشد. شما می توانید یک دماسنج برای اندازه گیری دما وصل کنید. 

با این حال، در بیشتر موارد، از رفتار جوجه‌ها نیز می توان تشخیص داد که آیا دمای محیط به میزان مناسبی رسیده است یا خیر! به عنوان مثال، اگر جوجه ها تنبل و بی حال در گوشه‌ای از قفس دراز کشیده‌اند، احتمالا خیلی داغ هستند و باید لامپ حرارتی را کمی دورتر کرد. و یا اگر تمام جوجه‌ها زیر پرتوهای گرم کننده لامپ جمع شوند، احتمالا محیط خیلی سرد بوده و باید منبع گرمای بیشتری را آویزان کرد.

کاربرد لامپ حرارتی مادر مصنوعی

لامپ حرارتی مادر مصنوعی چگونه استفاده می شود ؟

 

پس از حدود 7 روز، جوجه‌ها را می‌توان در یک غرفه جداگانه نگهداری کرد. با این وجود، لامپ حرارتی مادر مصنوعی ، هنوز ضروری است، زیرا پرهای حیوانات به آرامی رشد می کنند. به طور کلی، داشتن یک لامپ حرارتی مادر مصنوعی قابل اعتماد برای حفظ دمای مناسب، یکی از مهم ترین مسائل برای حفظ سلامت جوجه های جدید است. بدون وجود یک لامپ حرارتی مادر مصنوعی ، جوجه‌ها ممکن است  خیلی سریع سردشان شده و تلف شوند! چرا که جوجه‌ها موقع متولد شدن، با موی کرکی از تخم بیرون می‌آیند و در برابر سرما از مقاومت لازم برخوردار نمی‌باشند، بلکه این جوجه‌ها تنها زمانی که پر مو شوند (در حدود یازده هفته) می‌توانند دمای بدن خود را کنترل کنند. تا آن زمان، ما باید نقش مرغ مادر را بازی کنیم و دمای آنها را با استفاده از یک لامپ حرارتی مادر مصنوعی در حد مناسبی نگه داریم.

مزایای استفاده از لامپ حرارتی 

در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای این لامپ پرداخته می‌شود: لامپ حرارتی مادر مصنوعی ، برخلاف سایر لامپ‌های مادر گازی و نفتی، به کاهش سطح اکسیژن محیط منجر نشده و از حیث بسیار مفید می‌باشد. استفاده از لامپ حرارتی مادر مصنوعی، نه تنها به بهبود گرمایش محیط منجر می‌شود، بلکه از نظر پاکسازی آلودگی‌های موجود در بدن جوجه‌ها نیز بسیار اثربخش عمل می‌کند. کاربری مربوط به این لامپ حرارتی مادر مصنوعی ، بسیار ساده بوده و تنها با اعمال کمی دقت، می‌توان حرارت را به صورت متوازن در محیط پخش نمود. لامپ حرارتی مادر مصنوعی ، فاقد هر گونه انتشارات آلاینده می‌باشد. لازم به ذکر است که استفاده از لامپ حرارتی مادر مصنوعی ، به مراکز پرورش جوجه منتهی نشده و در مراکز پزشکی نیز بسیار پرکاربرد می‌باشد. 

خرید لامپ حرارتی 

شایان ذکر است که مجموعه ما به عنوان بهترین مرکز عرضه و توزیع لامپ حرارتی مادر مصنوعی است که به دلیل ملزم ساختن کارشناسان خود به ارائه لامپ‌های برخوردار از استانداردهای کیفی لازم به مشتریان، توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان را به سمت مجموعه خود جلب کرده و اعتبار قابل توجهی برای خود دست و پا کند! در همین راستا، پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به خرید لامپ حرارتی مادر مصنوعی ، با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید. همچنین بخش پشتیبانی به صورت شبانه روزی آماده رفع کلیه نیازهای اطلاعاتی شما در راستای خرید آنلاین لامپ حرارتی مادر مصنوعی  می‌باشد. 

منبع

www.theprairiehomestead.com

 

مقالات مرتبط