لامپ حرارتی سگ

لامپ حرارتی سگ، اقلامی ضروری به شمار می آید که صاحبان سگ باید برای ایمنی و محافظت از دوستان پشمالوی خود در نظر بگیرند. هنگام خرید لامپ مادون قرمز باید اطلاعاتی در مورد استفاده از لامپ حرارتی سگ به دست آورید. لامپ های گرمایشی جایگزین مناسبی برای راه حل های طولانی مدت و قطعی تر مانند بخاری های خانه سگ یا لانه های زمستانی عایق شده هستند. زمستان می تواند زمان سختی برای حیوانات کوچک از جمله سگ ها باشد. برای گرم نگه داشتن حیوانات کوچک در تمام فصول به لامپ های حرارتی برای لانه ها و قفس ها نیاز است. این امر به ویژه در مورد توله سگ ها و سایر حیوانات خونسرد که نیاز به منبع گرمایش اضافی در محوطه خود دارند صادق است. آنها برای تنظیم گرمای بدن خود به لامپ های حرارتی نیاز دارند. در ادامه لامپ حرارتی سگ را بیشتر بررسی می کنیم

لامپ حرارتی سگ

لامپ حرارتی سگ چیست ؟

لامپ‌ حرارتی سگ، اساساً لامپ‌های مادون قرمزی هستند که درون یک محفظه لامپ قرار می‌گیرند. آنها برای گرم نگه داشتن سگ یا توله سگ استفاده می شوند. در حالت ایده آل، یک لامپ گرمایشی برای حیوانات خانگی در داخل خانه یا لانه سگ نصب می شود. این لامپ گرمای منطقه را حفظ می کند تا سگ گرم، محافظت شده و راحت نگه داشته شود. لامپ های حرارتی برای سگ، به ویژه در ماه های زمستان وسیله ای ضروری حساب می شود. این لامپ ها همچنین برای سگ ها و توله سگ هایی که حساسیت شدید به سرما دارند یا اگر حیوان خانگی در حال بهبودی از بیماری است و به گرمای بیشتری نیاز دارد بسیار مفید است.

لامپ حرارتی سگ چیست

اقدامات ایمنی برای استفاده از لامپ حرارتی سگ :

در مورد استفاده از لامپ حرارتی سگ ها، باید اقدامات ایمنی خاصی در نظر گرفته شود. اولا، این لامپ ها هرگز نباید خیلی به حیوان خانگی نزدیک شوند. این کار از هر گونه احتمال سوختگی یا گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند. همچنین، اگر گرمای بیش از حد باعث می شود که حیوان خانگی شما استرس داشته باشد، همیشه باید لامپ را بردارید. اما قبل از انجام این کار اطمینان حاصل کنید که دمای اتاق یا لانه مناسب است. نکات قابل رعایت در هنگام خرید لامپ حرارتی سگ :

مقدار گرمای ساطع شده در لامپ حرارتی سگ

مقدار گرمای ساطع شده یک فاکتور اساسی است که باید هنگام انتخاب لامپ حرارتی سگ در نظر گرفته شود. یک لامپ استاندارد 150 وات این پتانسیل را دارد که گرما را در یک لانه سگ عایق بندی شده به چیزی بین 5 تا 30 درجه فارنهایت افزایش دهد. شکل ایده آل به نصب و سایر شرایط خانه سگ شما بستگی دارد. تخمین زده می شود که یک لامپ 100 وات، یک منطقه 4 تا 5 فوت مکعبی را گرم کند.

وجود امکانات ایمنی

چراغ خانه سگ هرگز نباید به حیوان خانگی شما آسیب برساند. ویژگی های ایمنی مانند شبکه و خاموش شدن خودکار در لامپ حرارتی سگ که خریداری می کنید را بررسی کنید. اگر به دنبال یک لامپ حرارتی در فضای باز هستید، باید مطمئن شوید که در روزهای بادی یا بارانی ایمن باقی می ماند.

سیم ضد جویدن

مهم نیست که چقدر سعی می کنید سیم را از سگ خود دور نگه دارید، گهگاه متوجه خواهید شد که سیم از جایی که برای اولین بار نصب شده بود، شل می شود یا جابه جا می شود. این می تواند سگ شما را وسوسه کند که سیم را بجود و با آن بازی کند. برخی از مارک های لامپ های گرمایشی سیم دار برای سگ ها، دارای سیم ضد جویدن هستند که خطرات الکتریکی ناشی از جویدن را از بین می برد. اکنون، حتی با این سیم‌های ضد جویدن، همیشه باید سیم‌های خود را بپوشانید.

هنگام انتخاب لامپ حرارتی سگ خود، باید لامپ ساطع کننده حرارت واقعی و محفظه لامپ را جداگانه ارزیابی کنید. به طور کلی، اکثر محصولات با هر دوی اینها عرضه می شوند، اما گاهی اوقات آنها به طور جداگانه فروخته می شوند.  یکی از وسایل مهم برای نگهداری سگ به خصوص در فصل زمستان، لامپ حرارتی سگ است. اما باید توجه داشته باشید که لامپ حرارتی سگ، دارای یک سری نکات است که در هنگام خرید باید تمامی اینها رعایت شود. به این دلیل که هر لامپ گرمایش خاصی را برای سگ فراهم میکند. شما میتوانید با راهکار هایی که ما در اختیارتان قرار دادیم، بهترین لامپ را خریداری کنید. 

منبع

www.news-medical.net

مقالات مرتبط