درمان با لامپ مادون قرمز

انواع مختلف لامپ مادون قرمز می تواند عفونت های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک ها را از بین ببرد. یکی از مشتریان عفونت سینوسی داشت که به آنتی بیوتیک ها یا روش های طبیعی درمانی پاسخ نمی داد. او هر شب تب و سردرد داشت. با تاباندن یک لامپ مادون قرمز به مدت 10 دقیقه در هر بار ، شش بار در روز ، در دو روز با از بین بردن کامل تمام علائم در مدت پنج روز ، تسکین رخ داد.

درمان با لامپ مادون قرمز

نحوه درمان با لامپ مادون قرمز

درمان با لامپ مادون قرمز در مورد عفونت عمومی می تواند به طرز شگفت آوری موثر باشد، چراغ قرمز را به غده تیموس بتابانید، بدن یا لامپ را تا جایی که ممکن است به هم نزدیک کنید تا حدی که ایجاد سوختگی نکند. غده تیموس که در سطح استخوان پستان قرار دارد، اندامی لنفاوی است که سلول های سیستم ایمنی تولید می کند. لامپ مادون قرمز را حدود 15-20 دقیقه لامپ را سطح استخوان سینه قرار دهید. این درمان می تواند روزانه سه یا چهار بار برای عفونت شدید تکرار شود.

نحوه درمان با لامپ مادون قرمز

درمان با لامپ مادون قرمز برای عفونت چشم، گوش، سینوس و دندان

درمان با لامپ مادون قرمز برای عفونت چشم ، گوش ، سینوس و دندان موثر است. درمان با لامپ مادون قرمزمی تواند برای عفونت و سایر شرایطی که در این مناطق دشوار است بسیار مفید باشد. این مناطق تاریک و مرطوب محل پرورش باکتری ها است. بسیاری از افراد از اینکه در گوش ، دهان و سینوس های خود عفونت مزمن کم دارند ، بی اطلاع هستند. گرمای یک لامپ حرارتی مادون قرمز باعث از بین رفتن عوامل بیماری زا در این مناطق می شود و می تواند نیاز به آنتی بیوتیک را کاهش یا از بین ببرد.

درمان با لامپ مادون قرمز برای عفونت چشم، گوش، سینوس و دندان

استفاده از لامپ مادون قرمز برای عفونت های مثانه و واژن

 درمان با لامپ مادون قرمز برای عفونت های مثانه و واژن نیز موثر است. بسیاری از عفونت های مثانه و واژن می توانند عود کنند و در برابر درمان با آنتی بیوتیک ها و ضد قارچ ها مقاوم شوند. یک لامپ مادون قرمز می تواند به بافت های این مناطق نفوذ کرده و باعث از بین رفتن عوامل بیماری زایی شود که با روش های سنتی درمان آنها دشوار شده است. درمان با لامپ مادون قرمز برای این مناطق بسیار موثر است

استفاده از لامپ مادون قرمز برای قارچ ناخن

درمان با لامپ مادون قرمز برای قارچ ناخن به این ترتیب است که قارچ ناخن پا در برابر درمان معمول بسیار مقاوم است. درمان با لامپ مادون قرمز و درمان روزانه لامپ مادون قرمز می تواند باعث از بین بردن قارچ ناخن یا کنترل آن شود. فقط بعد از چند ما درمان قارچ ناخن انگشت پا بهبود پیدا خواهد کرد. برای کودک یا نوزاد ، می توان لامپ را روی شکم حدود ده دقیقه تاباند ، ترجیحاً در حالی که کودک در آغوش شما خوابیده است. احتیاط کنید و لامپ را حداقل 1.5-2 فوت از کودک دور نگه دارید. این می تواند به قولنج ، یبوست ، اضطراب ، تحریک پذیری و سایر مشکلات کمک کند. نور را نزدیک چشم یا سر کودک نتابانید. برای کودکان بزرگتر جوش های پوستی ، لکه ها و سایر بیماری های پوستی ممکن است با لامپ مادون قرمز درمان شود. همچنین می توان از لامپ های حرارتی برای حیوانات خانگی ، اسب ها و سایر حیوانات استفاده کرد.

منبع

myersdetox.com

مقالات مرتبط