بهترین برندهای چراغ ریلی ( راهنمای خرید چراغ ریلی )

طراحی داخلی منزل به عوامل گوناگونی وابسته می باشد. توجه به عوامل جزئی مانند نوع دکوراسیون داخلی و حتی ایجاد نور مناسب در فضا می تواند نقش موثری در ایجاد یک فضای مناسب و رویایی داشته باشد. طراحان برای نورآرایی منازل از انواع تجهیزات کاربردی برای این منظور بهره می برند. استفاده از انواع چراغ ریلی یکی از روش های کاربردی برای ایجاد فضای نوری مناسب در مکان های خاص می باشد. نور از مهمترین مواردی می باشد که می تواند تاثیرات روانی بسزایی را در شخصیت انسان ها ایجاد نماید. ایجاد حس آرامش و یا امنیت با استفاده از نور امکان پذیر می باشد. طراحان ساختمانی از این تاثیرگذاری نور بر روان انسان بسیار در طراحی های داخلی خود بهره می برند. برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت چراغ ریلی در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین برند چراغ ریلی را به ام گزینش کنیم.

 

چراغ ریلی چیست؟

یکی از نکاتی که در زمان طراحی نوری منازل بسیار مورد توجه مالکان می باشد قیمت چراغ و کاهش هزینه های جاری در این زمینه است. تولید کنندگان نیز با نیازسنجی جامعه هدف همواره در تلاش می باشند تا با تولید محصولات اقتصادی این نیاز عمومی جامعه را مرتفع نمایند. تولید انواع چراغ ریلی قدمی اساسی در کاهش هزینه های کاربران در زمان ایجاد فضای نوری در محل مورد نظر آنها می باشد. در واقع چراغ های نوری از شبکه ای پیوسته و یا هان ریلی برای انتقال نیروی برق بهره می برند. این امر کاربر را از ایجاد شبکه سیم کشی مستقل برای هر چراغ نجات می دهد و در نهایت هزینه های نهایی کار را تا حد قابل توجهی کاهش خواهد داد.  

در روش سیم کشی ریلی انتقال نیروی برق برای چراغ ها از شبکه به هم پیوسته درون سیم رخ می دهد. در نتیجه این امر  به ایجاد یک پیوستگی کلی در مجموعه کمک شایانی می نماید. کاربران با استفاده از چراغ ریلی می توانند نورپردازی سازه را در زاویه های مختلف مدیریت نمایند. همین امر نیز سبب شده است تا استفاده از انواع چراغ ریلی در مراکز فروشگاهی و حتی نمایشگاه ها برای ایجاد نورپردازی مناسب در فضا رسوم گردد.  

کاربرد انواع چراغ ریلی

اما کاربرد اصلی چراغ ریلی چیست ؟ استفاده از چراغ ریلی در بسیاری از فرایندهای نورپردازی امکان پذیر و اقتصادی می باشد. در نورپردازی فضاهای تجاری و مسکونی می توان از انواع چراغ ریلی بهره برد تا فضای مناسب را ایجاد نمود. در این بین طراحان عمدتا از چراغ های ریلی به منظور نورپردازی در فضاهای بلند مانن سقف ها بهره می برند. گاهی نیز از چراغ های ریلی برای جلوه نمودن آثار هنری و ارزشمند در فضاهایی مانند موزه ها و نمایشگاه های هنری استفاده می نمایند. در زمان نصب چراغ های ریلی کاربران باید از اصول تخصصی نورپردازی اطلاع داشته باشند و از آن در این فرایند بهره ببرند. 

یکی از مهمترین اصولی که در زمان نصب انواع چراغ ریلی توسط متخصصان مورد توجه قرار می گیرد ایجاد زاویه ی مناسب و متناسب در زمان نصب این نوع از چراغ ها می باشد. در واقع طراح در زمان نصب چراغ ریلی باید به موارد متعددی مانند انتخاب نوع و فرم نور و سایه ها توجه داشته باشد. کاربران در زمان استفاده از چراغ های ریلی قدرت تصمیم گیری بالایی دارند. استفاده از این تجهیزات بدن نیاز به ابزارهای حمایتی و امکان جابجایی آنها از مهمترین مزایای کاربرد این نوع از سیستم های نورپردازی می باشد. در ادامه به چند مورد از مهمترین کاربردهای این وسایل نورپردازی خواهیم پرداخت.

بررسی کاربردهای عمده چراغ های ریلی

  • استفاده از چراغ های ریلی در گالری
  • برای نورپردازی تالارها
  • نمایشگاه های اتومبیل و عرضه کالاهای لوکس
  • دکوراسیون داخلی رستوران ها و سینماها
  • نورپردازی استودیو ها
  • دیزاین و نورپردازی منزل

معرفی انواع مدل های چراغ های ریلی

معرفی انواع چراغ ریلی

بررسی ویژگی ها

مدل های عرضه محصول

 

چراغ ریلی 35 وات تیپ B

توانایی چرخش در 360 درجه

دو رنگ سفید و مشکی

خنک کنندگی بالا

چراغ ریلی 35 واتی

درایور با کیفیت بدن فیکر

دو رنگ سفید و مشکی

ضریب توان بالای 95 درصد برای کاهش مصرف انرژی

چراغ ریلی 25 واتی

دارای توانایی تغییر زاویه

دو رنگ سفید و مشکی

کاهش مصرف انرژی

چراغ ریلی 35 وات تیپ A

توانایی چرخش 360 درجه

دو رنگ سفید و مشکی و ترکیب سفید و مشکی

کیفیت بالای محصول

بررسی روش نصب چراغ ریلی

پیش از نصب درست و اصولی انواع چراغ ریلی بهتر است تا در ابتدا کاربران لوازم مورد نیاز برای این فرایند را تهیه نمایند. در ابتدا پیش از اجرایی نمودن روند نصب چراغ ریلی نیاز است تا کاربران اقدام به تهیه ی ریل مورد نیاز برای نصب چراغ نمایند. به طور معمول امروزه ریل های مورد نیاز برای نصب چراغ ها در اندازه های 1 تا 2 متری در دسترس کاربران می باشد. آنها به راحتی می توانند این محصولات را تهیه و در مکان مناسب نصب کنند. 

در قدم بعدی نیاز است تا کاربر از میان انواع چراغ ریلی کاربردی ترین نمونه این محصول را برای فرایند اجرایی خود انتخاب و تهیه نماید. بعد از اقدامات اولیه برای نورپردازی نیاز است تا کاربران در قدم بعد محل مناسب و تعداد مورد نیاز چراغ برای نصب در محل را تعیین نمایند. در نهایت با استفاده از تجهیزات مناسب اقدام به نصب ریل ها بر روی دیوار و یا سقف سازه نمایند. در نهایت باید چیدمان ریل و چراغ به گونه ای باشد که دسترسی کاملی به منبع تغذیه داشته باشیم. پس از اجرایی نمودن این فرایندها نوبت به جایگذاری چراغ ها در محل مناسب نصب می رسد. همچنین برای افزایش کارایی در چراغ زاویه تابش مناسب برای چراغ را تعیین می نماییم.  در قدم پایانی با رعایت نکات قید شده در متن فرایند اجرایی نصب چراغ با موفقیت به پایان خواهد رسید.       

معرفی بهترین برندهای این محصول

امروزه برندهای مطرحی در سطح جهان در زمینه تولید انواع چراغ ریلی فعالیت می نمایند. در این بخش قصد دارم تا بهترین برندهای چراغ ریلی را به کاربران این محصولات معرفی نماییم. در این بین می توان به برند مطرح جهانی سان لوکس در زمینه تولید چراغ ریلی اشاره نمود. این برند مطرح انواع محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید و در اختیار کاربران قرار می دهد. 

برندهای ایرانی شیله و فاین الکتریک نیز از دیگر برندهای مطرحی می باشند که در زمینه تولید انواع چراغ ریلی در داخل کشور فعالیت می نمایند. این شرکت های داخلی توانسته اند با تولید انواع محصولات با کیفیت توانایی رقابت با برندهای مطرح خارجی را بیابند. به شکلی که محصولات تولید شده توسط این دو شرکت از باکیفیت ترین محصولات در زمینه چراغ های ریلی در داخل کشور می باشند. در نهایت کاربران می توانند با خرید انواع چراغ ریلی  داخلی از تولیدات اقتصادی کشور حمایت نموده و این محصولات را با مناسبترین قیمت و بالاترین حد کیفی تهیه نمایند. 

 

مقالات مرتبط