بهترین برند پنل ال ای دی ( راهنمای خرید پنل LED )

اگر بخواهیم بهترین برند پنل ال ای دی را معرفی کنیم، اسامی مختلفی در لیست ما قرار می گیرد. پنل ال ای دی در تمامی این برند ها از یک صفحه صاف تشکیل شده اند که نور یکنواختی به محیط می تابانند. این پنل ها ظاهری مدرن به ساختمان ها می دهند و به صورت توکار یا روکار، روی سقف و دیوار نصب می شوند. این مقاله با عنوان راهنمای خرید پنل ال ای دی ، برای شما تهیه شده است که با بهترین مارک پنل LED آشنا شوید.

 بهترین برند پنل ال ای دی

پنل ال ای دی پارس شعاع توس؛ کاهنده مصرف انرژی

پارس شعاع توس یکی از اولین برندهایی است که در لیست بهترین برند پنل ال ای دی جای می گیرد. پنل های ال ای دی این شرکت از بازدهی نوری عالی برخوردار هستند و شاخص نمود رنگ در آن ها بیش از 80 است. پنل های این برند که حداکثر توان 12 وات دارند از نوع توکار هستند و پنل های با توان بالاتر از 30 وات نیز می توانند توکار و یا روکار باشند. این پنل ها مصرف انرژی برق را تا حد زیادی کاهش می دهند.

پنل های ال ای دی این برند علاوه بر نوع نصب، ابعاد متفاوتی دارند و رنگ نور در آن ها متنوع است. نور این چراغ ها سوسو نمی زند؛ لرزش ندارد و خستگی چشم را کاهش می دهد. همچنین فاقد امواج مضری مانند فروسرخ و فرابنفش است. از دیگر ویژگی های محصولات LED این شرکت می توان به خدمات پس از فروش و برخورداری از علامت استاندارد ایران اشاره کرد. همچنین این پنل ها دارای قیمت مقرون به صرفه ای هستند. برای آشنایی با پنل ال ای دی می توانید مقاله پنل ال ای دی چیست را مطالعه کنید.

پنل LED یکتا افروز؛ بهترین برند پنل ال ای دی با قیمت مقرون به صرفه

از یکتا افروز نیز می توان به عنوان بهترین مارک پنل LED با قیمت مقرون به صرفه یاد کرد. پنل های روکار و تو کار این شرکت طول برش های متفاوتی دارند و از ابعاد و اشکال گوناگونی برخوردار هستند. این پنل ها در سه نوع نور طبیعی، آفتابی و مهتابی تولید می شوند. نوری که از پنل ها ساطع می شود بدون فلیکر است؛ یعنی سوسو نمی زند.

از ویژگی های مهم بهترین برند های پنل ال ای دی، می تواند به میزان برق مصرفی پایین آن ها اشاره کرد؛ پنل های روشنایی این برند مصرف انرژی برق را بیش از 85 درصد کاهش می دهند و در مقابل نوسانات برق شهری مقاوم هستند. طول عمر ال ای دی ها در این پنل نوری بیش از 25000 ساعت است. محصولات این شرکت دارای گارانتی معتبر هستند و خریداران از خدمات پس از فروش بهره مند می شوند. 

بهترین برند پنل ال ای دی سقفی

پنل ال ای دی مازی نور؛ مناسب ساختمان های اداری

در این بخش از راهنمای خرید پنل ال ای دی ، به معرفی برند مازی نور می پردازیم. پنل های ال ای دی این شرکت، یکی از بهترین انتخاب ها برای نورپردازی اداری، خانگی و بیمارستانی است. طراحی این پنل ها ظریف و نازک است؛ چراغ ها ارتفاع کمی دارند و این ویژگی به زیبایی محیط داخلی و خارجی می افزاید. قطعات پنل ها دارای طول عمر، کیفیت ساخت و استحکام بالایی هستند.

نوع طراحی پنل روشنایی مازی نور یکی از دلایلی است که آن را در لیست بهترین برند پنل ال ای دی قرار می دهد. طراحی این پنل ها سازگار با محیط زیست است؛ به طوری که از خود اشعه فرابنفش ساطع نمی کند و مصرف برق چراغ ها  بسیار کم است. پنل های این برند، مجهز به ماژول برق مستقیم و شاسی شیری ساتن هستند. همچنین ضریب نمایان شدن رنگ در چراغ ها بیش از 80 است.

پنل LED آلتون رای؛ از بهترین برند های پنل ال ای دی باکیفیت

یکی دیگر از برندهایی که در لیست بهترین مارک پنل LED قرار می گیرد، آلتون رای است. این شرکت، محصولات روشنایی خلاقانه و نوینی طراحی و روانه بازار می کند که پنل ال ای دی از جمله این محصولات به شمار می رود. کیفیت نور در این پنل ها عالی و چراغ ها دارای عمر مفید بیش از 50000 ساعت هستند. این پنل ها از مواد اولیه با کیفیتی ساخته می شوند و تراشه به کار رفته در آن ها از نوع SMD اسرام آلمان است.

یکی از مشخصات بهترین برند پنل ال ای دی که مورد بررسی قرار می گیرد، کیفیت نور آن است. چراغ های این برند، نوری یکنواخت و تابشی بدون فلیکر (سوسو زدن) دارند. این پنل های ال ای دی از تنوع رنگ نور برخوردار هستند و در ابعاد و مدل های مختلفی روانه بازار می شوند. تمامی محصولات نوری التون رای، گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش دارند. این پنل ها تقریبا گران قیمت هستند؛ اما کیفیت قابل توجه آن ها ارزش هزینه کردن دارد.

پنل LED لامپ نور؛ بهترین برند پنل ال ای دی مدرن

اطلاع از راهنمای خرید پنل LED به شما کمک می کند برندهای مختلف را بشناسید و انتخاب ایده آل تری داشته باشید. یکی دیگر از برندهایی که در لیست ما قرار می گیرد، برند ستاره شمال است. این شرکت محصولات روشنایی مدرن با تنوع قابل توجهی را تولید می کند. پنل های ال ای دی این شرکت، هم از نظر رنگ نور و هم رنگ بدنه دارای تنوع بالایی هستند و به صورت توکار یا روکار نصب می شوند.

این پنل ها که در لیست بهترین برند های پنل ال ای دی قرار می گیرند، ابعاد مناسبی دارند و برای فضاهای مختلف مناسب هستند. پنل های مورد نظر علاوه بر طراحی زیبا و مدرن، ساختار مستحکم و وزن مناسبی دارند. تراشه به کار رفته در چراغ ها کیفیت بالایی دارد و طول عمر پنل را بالا می برد. پشتیبانی از خدمات پس از فروش و گارانتی 3 ساله، از دیگر ویژگی های محصولات این شرکت است.

 

 

پرسش های متداول

مارک های مختلفی از پنل LED در بازار وجود دارند که بعضی از بهترین آن ها عبارت هستند از: پارس شعاع، یکتا افروز، مازی نور، آلتون رای و ستاره شمال
قیمت چراغ ها و پنل های ال ای دی با توجه به فاکتورهای مختلف مانند توان و ابعاد، از 50 هزار تا بالای 5 میلیون تومان متغیر است.
پنل های ال ای دی صفحات صافی هستند که می توانند به صورت روکار، توکار یا آویز روی سقف یا دیوار نصب شوند. این پنل ها ابعاد مختلف با اشکال مربعی، گرد، مستطیلی وغیره دارند.

مقالات مرتبط