بهترین برندهای سیم و کابل تلفن ( راهنمای خرید + معایب و مزایا)

سیم و کابل تلفن از جمله مهمترین ابزارهای لازم جهت انتقال داده ها، سیگنال های مخابراتی و برقراری ارتباط آنها با همدیگر به شمار می رود. همانطور که میدانید، فعالیت صنایع مختلف و زندگی روزمره همگی ما به جریان برق وابسته می باشد. در واقع، جریان الکتریکی را می توان نیروی محرکه کارگاه ها، صنایع و حتی منازل دانست. حقیقتا، بدون جریان برق، زندگی بسیار دشوار خواهد بود. در این بین، تلفن یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی بوده که زندگی روزمره ما بدون آن هیچ معنایی نخواهد داشت. جهت برقراری ارتباط ایمن و پایدار به کابل تلفن نیاز داریم. 

بهترین برند سیم تلفن

راهنمای خرید بهترین سیم و کابل تلفن

امروزه، شرکت های زیادی در زمینه تولید سیم و کابل تلفن فعالیت می کنند. اینکه این محصولات با چه کیفیتی ساخته می شوند و از چه برندی برخوردار می باشند، جزو مهمترین سوالاتی بوده که قبل از خرید باید مورد توجه قرار گیرند. برندهای گوناگونی از سیم و کابل در بازار موجود بوده که امکان دارد انتخاب خریداران را با دشواری همراه سازد. برند سیم و کابل تلفن از جمله مهمترین فاکتورهایی بوده که باید قبل از انتخاب توسط خریدار مورد بررسی قرار گیرد. در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با راهنمای خرید سیم و کابل تلفن و برندهای مختلف آن آشنا نماییم.

آیا با بهترین برندهای ایرانی سیم و کابل تلفن آشنایی دارید؟

امروزه، برندهای مختلفی در زمینه تولید بهترین برند کابل تلفن و سیم تلفن فعالیت می کنند. هر کدام از آنها از کیفیت تولیدی مختلفی برخوردار می باشند. اینکه کدام یک از این برندها بر دیگری برتری دارد از جمله مهمترین مواردی بوده که باید توجه ویژه ای به این موضوع شود. در ادامه قصد داریم تا شما عزیزان را با بهترین برندهای تولیدی ایرانی سیم و کابل آشنا نماییم. با شناخت ویژگی های کیفی هر کدام از این برندهای تولیدی می توانید فرایند خرید آسانی را پشت سر بگذارید. 

بهترین مارک سیم تلفن

آشنایی با بهترین برندهای ایرانی سیم و کابل تلفن

  • برند سیم و کابل آمل : سیم و کابل آمل یکی از برندهای معتبر داخلی بوده که در زمینه تولید بیش از 155 نوع محصول از جمله سیم، کابل برق، مخابراتی، کواکسیال و... فعالیت می کند. محصولات این شرکت با آخرین استاندارد کیفی و به روز اروپا تولید می شوند. به همین خاطر است که سیم و کابل های تولیدی این شرکت از کیفیت تولیدی بالایی برخوردار می باشند. 
  • برند سیم و کابل رویان : یکی دیگر از شرکت های داخلی فعال در زمینه تولید سیم و کابل تلفن، شرکت تولیدی سیم و کابل کسری الکترونیک ماهان با نام تجاری رویان می باشد. این شرکت در زمینه تولید انواع سیم و کابل های برق و تلفنی، کابل های شبکه و انواع کابل های تخصصی فعالیت می کند. لازم به ذکر است که این شرکت با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت توانسته جایگاه رقابتی خوبی را در مقایسه با سایر شرکت ها به دست آورد.
  • برند سیم و کابل هادی نور گستر : سیم و کابل هادی نور گستر، یکی دیگر از برندهای تولیدی داخل کشور بوده که فعالیت خود را از سال 1375 در شهر اصفهان آغاز نمود. این شرکت در مدت زمان کوتاه توانست محصولات خود را با کیفیت تولیدی بسیار مناسب روانه بازار سازد. از جمله محصولات تولیدی برند هادی نور گستر می توان به کابل آنتن صادراتی، سیم افشان 1 در 0.5، کابل تلفن شش زوجی فویل دار، سیم نایلون 1 در 2 و کابل افشان 6 در 1 اشاره نمود. 
  • برند سیم و کابل سیمکو : سیمکو، برند مشهوری است که همگی با نام آن آشنایی دارند. سیمکو، بهترین برند داخلی در زمینه تولید سیم و کابل تلفن می باشد. اگر به دنبال تهیه بهترین برند سیم تلفن ایرانی هستید، سیمکو بهترین شرکت تولیدی در این زمینه به شمار می رود. این شرکت مشهور با رعایت تمام استانداردهای کیفی در تولید محصولات خود توانسته توجه اکثر خریداران را به خود جلب نماید. 
  • برند سیم و کابل اختر اصفهان :  سیم و کابل اختر، یکی دیگر از برندهایی بوده که به صورت تخصصی انواع کابل خودنگهدار، کابل آلومینیومی زمینی، کابل ارت فولادی بدون روکش و کابل ارت فولادی روکش دار را تولید می کند. این شرکت، فعالیت خود را با برند تجاری اختر در سال 1385 آغاز نمود. شرکت اختر قادر به تولید انواع سیم و کابل در سایزهای متنوعی می باشد. 
  • سیم و کابل اخگر غرب : فرایند خرید سیم و کابل تلفن با توجه به برندهای متنوع تولیدی آن در بازار برای اکثر کاربران دشوار شده است. سیم و کابل اخگر غرب، اولین شرکت ایرانی در زمینه تولید انواع مختلف سیم و کابل در کردستان می باشد که توانسته با بهره گیری از کارشناسان متخصص، تجهیزات پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت به اهداف خود جامه عمل بپوشاند. از جمله محصولات این شرکت می توان به انواع کابل های تلفنی و آیفونی، کابل های غیر قابل انعطاف، سیم با هادی قابل انعطاف و سیم با هادی غیر قابل انعطاف اشاره نمود. 

خرید بهترین برند سیم و کابل تلفن با قیمت مناسب

اگر می خواهید جهت خرید بهترین مارک سیم و کابل تلفن اقدام نمایید، باید به یک سری نکات توجه ویژه ای داشته باشید. ضخامت، طول، طراحی، جنس عایق و نوع رسانای به کار رفته در ساخت سیم و کابل از جمله مهمترین نکاتی است که به هنگام خرید باید مد نظر قرار داد. برندهایی که ما در جملات بالا مورد بررسی قرار دادیم، تنها تعدادی از برندهای تولیدی نام آشنا در داخل کشور محسوب می شوند. این برندها، تا حدودی توانسته اند انتظارات مشتریان خود را برآورده سازند.

انتخاب بهترین مارک سیم تلفن به یک سری پارامترها بستگی دارد. نوع کاربری و در نظر گرفتن شرایط کاری مشخص خواهد کرد که استفاده از چه برند سیم و کابلی می تواند جهت استفاده مناسب باشد. به عنوان مثال اگر به دنبال تهیه سیم و کابل با فشار متوسط و قوی هستید، برند سیمکو و آمل از جمله برترین برندهای معتبر در این زمینه به شمار می روند. با در نظر گرفتن تمام این ویژگی ها است که می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. طول، جنس عایق و نوع برند از جمله مهمترین فاکتورهایی است که بر قیمت سیم و کابل تاثیر می گذارند. پس قبل از خرید بهتر است که در مورد ویژگی های هر کدام از برندهای سیم و کابل تلفن، اطلاعات جامع و کاملی را به دست آورید. 

 

مقالات مرتبط