بهترین برندهای کابل دوربین مداربسته + نقاط قوت و ضعف هر برند

آیا با اسامی بهترین برندهای کابل دوربین مداربسته آشنایی دارید؟ در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با راهنمای خرید بهترین برند کابل دوربین مداربسته آشنا نماییم. کابل دوربین مداربسته دارای انواع مختلفی می باشد. هر کدام از برندهای تولیدی از ویژگی ها و عملکردهای مخصوص به خود برخوردار می باشند. امروزه، از هر کدام از کابل ها برای دوربین های مداربسته خاصی استفاده می شود. بهتر است که قبل از خرید در مورد ویژگی های هر کدام از برندهای تولیدی کابل دوربین مداربسته اطلاعات جامعی کسب نمایید. سپس بدین طریق می توانید دست به انتخاب هوشمندانه ای بزنید.  

بهترین برندهای کابل دوربین مداربسته

راهنمای خرید بهترین برند کابل دوربین مداربسته

انتخاب بهترین برندهای کابل دوربین مداربسته همانند انواع سیم و کابل به یک سری نکات مهم بستگی دارد. همانطور که میدانید، کابل دوربین مداربسته از تعدادی ابزار و قطعات تشکیل شده است که جهت انتقال داده ها و سیگنال به یک محیط خاص مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین مداربسته یا همان CCTV جهت انتقال سیگنال های ویدیویی به یک محیط خاص، نیازمند کابل می باشد. پس کابل دوربین مداربسته وسیله ای جهت انتقال سیگنال های ویدیویی بوده که از برندهای مختلف تولیدی برخوردار می باشد. این محصول به دلیل کارکردهای خاص خود به انواع مختلفی تقسیم بندی شده است که هر کدام از برندهای آن برای یک دوربین مداربسته خاص مورد استفاده قرار می گیرد.   

بهترین کابل دوربین مداربسته و آشنایی با انواع آن

قبل از اینکه درصدد انتخاب بهترین برندهای کابل دوربین مداربسته باشید، باید در مورد انواع مدل های مختلف این محصول اطلاعات جامعی کسب نمایید. کابل های دوربین مداربسته از انواع مختلفی برخوردار بوده که استفاده از هر کدام از آنها می تواند باعث بهبود کیفیت انتقال تصویر دوربین شود. در ادامه قصد داریم تا شما عزیزان را با انواع کابل های دوربین مداربسته و ویژگی های آنها آشنا نماییم. 

بهترین کابل دوربین مداربسته و آشنایی با انواع آن

کابل کواکسیال دوربین مداربسته

کابل های کواکسیال از جمله بهترین و مقاوم ترین کابل های دوربین مداربسته بوده که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع کابل ها از مواد بسیار مقاومی ساخته شده اند. وجود مس در ساختار این نوع کابل ها باعث انتقال هر چه بهتر سیگنال هایی ویدیویی می شود. 

کابل سیامی دوربین مداربسته

کابل سیامی از جمله دیگر کابل های کواکسیال به شمار می رود که در ترکیب آن، سیم های برق دوربین مداربسته هم وجود دارد. این نوع کابل ترکیبی به منظور انتقال برق جهت پخش فیلم ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرد. کابل های سیامی از سرعت نسبتا بالایی جهت انتقال داده ها برخوردار می باشند. 

کابل اترنت دوربین مداربسته

از کابل اترنت بیشتر برای دوربین های تحت شبکه و سیستم نظارت استفاده می کنند. این نوع کابل به دلیل انتقال اطلاعات با سرعت پهنای باند بالا جهت استفاده بسیار کارآمد و مناسب می باشد. دو نوع مختلف از کابل اترنت وجود داشته که تنها تفاوت آنها با یکدیگر در انتقال سرعت و پهنای باند بالا خلاصه می شود. 

کابل فیبر نوری دوربین مداربسته

کابل فیبر نوری، بهترین کابل دوربین مداربسته به شمار می رود. این نوع کابل در مقایسه با سایر برندها گران تر بوده و از سرعت پهنای باند بیشتری جهت انتقال سیگنال های ویدیویی برخوردار می باشد. کابل فیبر نوری به دلیل راه اندازی و نصب دشوار آن جهت استفاده در منازل مسکونی کاربرد ندارد. 

بهترین برندهای کابل دوربین مداربسته کدام ها هستند؟ 

یکی از مهمترین موضوعاتی که ذهن اکثر خریداران را به خود درگیر کرده است، انتخاب بهترین برند کابل دوربین مداربسته می باشد. برندهای متعددی در زمینه طراحی و ساخت کابل دوربین مداربسته نظیر سیمیا در حال فعالیت هستند. اکثر برندهای کابل دوربین مداربسته تولید داخل از مرغوبیت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند. در ادامه مبحث قصد داریم تا شما عزیزان را با ویژگی های هر کدام از برندهای کابل دوربین مداربسته داخلی و خارجی آشنا نماییم. 

کابل دوربین مداربسته مدل پینو

شرکت سیم و کابل پینو از جمله شرکت های معتبر داخلی در زمینه تولید بهترین کابل دوربین مداربسته به شمار می رود. سیم و کابل های شرکت پینو به دلیل برخورداری از دو هادی مسی و آلومینیومی از کیفیت و دوام تولیدی بسیار بالایی برخوردار هستند. این شرکت، علاوه بر طراحی کابل دوربین مداربسته در زمینه تولید انواع کابل های مخابراتی، کابل تصویر و کابل آنتن فعالیت می کند.

از جمله مهمترین ویژگی های کابل دوربین مداربسته مدل پینو می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • طراحی و تولید کابل های دوربین مداربسته به دو دسته مسی و آلومینیومی 
  • دارای دو کابل تصویر و صدا از لحاظ نوع ساختار و طراحی
  • طراحی سطح مقطع کابل های دوربین مداربسته به دو شکل 0.6 و 0.7 میلیمتر 

کابل دوربین مداربسته مدل Canare

کاناره، یک برند خارجی بوده که در زمینه تولید انواع کابل از جمله کابل های دوربین مداربسته، کابل های مخابراتی و... فعالیت می کند. از جمله مهمترین ویژگی های کابل دوربین مداربسته کاناره می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • استفاده از تکنولوژی OFC در طراحی و ساخت کابل های دوربین مداربسته
  • استفاده از روکش نرم در ساخت کابل های دوربین مداربسته
  • فاقد هرگونه نویز و صدا 
  • ارائه شده به بازار در 4 رنگ مختلف 

کابل فیبر نوری مدل Draka

دراکا، یک برند خارجی بوده که در زمینه تولید انواع کابل از جمله کابل های دوربین مداربسته، کابل های دریایی، کابل های صنایع هوایی و... فعالیت می کند. کابل های فیبر نوری برند دراکا بسیار محبوب بوده و از کیفیت بسیار بالایی در مقایسه با سایر برندهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد. از جمله پرفروش ترین کابل های فیبر نوری دراکا می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • کابل فیبر نوری مالتی مود دراکا با تعداد 12، 24 و 8 کور
  • کابل فیبر نوری سینگل مود دراکا با تعداد 12 و 24 کور

کابل دوربین مداربسته مدل PFC

شرکت پارسیان فیبر ارتباط (PFC)، یکی از بهترین برندهای کابل دوربین مداربسته داخل کشور می باشد. این شرکت در زمینه تولید انواع کابل شبکه ایرانی، فیبر نوری ایرانی، تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه فعالیت می کند. کابل شبکه CAT6A UTP از جمله بهترین کابل های تولیدی این برند بوده که از کیفیت و دوام بالایی در مقایسه با سایر برندهای ایرانی برخوردار است. از جمله مهمترین ویژگی های کابل این برند می توان به موارد زیر اشاره نمود. 

  • برخورداری از مغزی مس
  • روکش کابل از جنس LSZH
  • فاقد هرگونه دود خطرناک به هنگام آتش سوزی
  • ارائه شده به بازار در قیمت های بسیار مناسب

در این مقاله، شما عزیزان را با بهترین برندهای کابل دوربین مداربسته و ویژگی های آنها آشنا کردیم. قبل از خرید برندهای مختلف کابل دوربین مداربسته حتما به ویژگی های کیفی آنها توجه کنید. زیرا انتخاب بهترین برند کابل دوربین مداربسته می تواند بر ارائه تصویر بی عیب و نقص آن تاثیر زیادی داشته باشد. 

منبع

www.dtsdigitalcctv.co.uk

 

مقالات مرتبط