بهترین برند های لامپ بلک لایت ( راهنمای بهترین خرید )

انتخاب بهترین برند لامپ بلک لایت همیشه برای اغلب خریداران یک دغدغه بوده است. این لامپ ها که دارای کاربردهای زیادی می باشند، برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لامپ بلک لایت برای اولین بار در سال 1935 توسط ویلیام بایر اختراع شد. این نوع لامپ شامل طیفی از نور فرابنفش است که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیست. بلک لایت ها با تابیده شدن بر روی مواد فسفری، بسیار تابان دیده می شوند. کاربرد لامپ بلک لایت را می توان در صنایع مختلفی چون صنعت پزشکی، تبلیغات، تشخیص اسناد جعلی، کلوپ ها و پارک های تفریحی مشاهده کرد. جالب است بدانید که این لامپ ها از نظر ظاهر شبیه لامپ های فلورسنت هستند؛ اما تفاوت عمده آنها با لامپ های فلورسنت در ایجاد نور فرابنفشی است که از بلک لایت ها ساطع می شود. بلک لایت ها در بین مشتریان به لامپ های فرابنفش، لامپ های UV و لامپ های ماورای بنفش نیز شناخته می شوند.
این لامپ ها در انواع مختلفی چون لامپ های رشته ای، فلورسنت، لیزر و لامپ های ال ای دی در بازار موجود هستند و در مارک ها و برندهای مختلفی عرضه می شوند. در واقع آنچه که برای مشتریان اهمیت دارد خرید بهترین برند لامپ بلک لایت است. به طوری که اغلب در این مورد با چالش های مختلفی مواجه می شوند. با توجه به موارد مصرف این نوع لامپ ها، انتخاب بهترین مارک از این نوع لامپ ها با کیفیت مناسب همیشه قابل توجه خریداران است.

بهترین برند لامپ بلک لایت

معرفی بهترین برند ایرانی لامپ بلک لایت

 

معمولا برای انتخاب بهترین برند لامپ بلک لایت دو انتخاب پیش رو دارید. شما می توانید بهترین برند ایرانی لامپ بلک لایت را انتخاب نموده یا به سراغ نمونه های مشابه خارجی آن بروید. مشتریان اغلب در خرید لامپ های بلک لایت، اولین فاکتوری که در نظر دارند، کیفیت نور فرابنفشی است که از لامپ های بلک لایت ظاهر می شود. همین فاکتور نیز در خرید آنها تاثیر می گذارد. مورد بعدی که خریداران به آن توجه می کنند، مارک لامپ های یو وی ای است. خوشبختانه در بازار با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان، لامپ های بلک لایت وجود دارد و پاسخگوی نیاز آنها می باشد. از جمله می توان به برندهای لامپ نور و لامپ فیلیپس اشاره کرد. هر کدام یک از مارک های بلک لایت دارای امتیازات و معایبی می باشد. بهترین لامپ بلک لایت ایرانی و خارجی عبارت هستند از:


لامپ نور


شرکت لامپ نور جزو بهترین برند ایرانی لامپ بلک لایت است که از سال 1363 در زمینه روشنایی فعالیت می کند. در حقیقت این برند یکی از قدیمی ترین برندهای ایرانی است. از جمله تولیدات این مجموعه می توان انواع لامپ های رشته ای، بخار جیوه، بخار سدیم و LED نام برد. لامپ های بلک لایت این شرکت جزو پرفروش ترین محصولات و تجهیزات الکتریکی در کشور می باشد. مهم ترین مزایای لامپ های نور، 18 ماه گارانتی محصول و متوسط عمر 1500 ساعت برای لامپ های ال ای دی است.

برند پارس یو وی


اگر به دنبال بهترین برند لامپ بلک لایت ایرانی هستید، شرکت پارس یو وی جزو مارک های ایرانی است که از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید انواع لامپ های فرابنفش و ضدعفونی مشغول به کار است. مهم ترین ویژگی لامپ یو وی پارس این است که کاملا متکی به دانش و تخصص ایرانی است. همچنین محصولات این مجموعه با قیمت مناسب عرضه می شود و برای مشتریان مقرون به صرفه است.

بهترین برند های لامپ بلک لایت ( راهنمای بهترین خرید )

معرفی بهترین برند خارجی لامپ بلک لایت

 


خریداران زیادی تمایل دارند که بهترین برند لامپ بلک لایت ، جزو محصولات خارجی باشد. این درخواستی است که اغلب مشتریان از فروشندگان تجهیزات الکترونیکی دارند. در بازار ایران شاهد فروش انواع بلک لایت با مارک های خارجی هستیم که مهم ترین و محبوب ترین برندها شامل لامپ فیلیپس، اسرام، سیلوانا، مزدا و ناروا می باشد. بیشترین محصولی که بین مشتربان ایرانی طرفدار دارد، به لامپ های شرکت فیلیپس اختصاص دارد.

لامپ های بلک لایت شرکت فیلیپس (Philips)

بهترین برند خارجی لامپ بلک لایت، به شرکت فیلیپس اختصاص دارد. یک شرکت هلندی و چند ملیتی که در زمینه تولید انواع تجهیزات الکترونیکی پیشتاز است. اغلب مشتریان در ایران این برند را به خوبی می شناسند و از محصولات آن مانند لامپ بلک لایت استفاده می کنند. لامپ فیلیپس علاوه بر تولید انواع لامپ های فرابنفش در وات های مختلف این شرکت در زمینه تولید لامپ های چون یو وی سی، رشد گیاه، لامپ های ال ای دی، انواع چراغ های خیابانی، لامپ های هالوژن و لامپ های گازی فعالیت دارد. اورجینال و اصل بودن این محصولات از دغدغه های خریداران در ایران می باشد.

برند اسرام

اسرام نیز جزو بهترین مارک لامپ بلک لایت خارجی در ایران است. محصولات این برند دارای کیفیت فوق العاده ای هستند و برای کاربری های مختلفی تولید می شوند. تنها عیب برند اسرام، قیمت بالای آن می باشد. هر چند به دلیل واردات اجناس با کیفیت، قیمت آن چندان گران نیست. Osram یکی از شرکت های است که زیر مجموعه زیمنس محسوب می شود.


راهنمای خرید بهترین برند لامپ بلک لایت


برای خرید بهترین برند لامپ بلک لایت، تمامی مشتریان به یک راهنمای کلی درباره محصولات بلک لایت نیاز دارند. راهنمای خرید لامپ بلک لایت شامل قیمت کالا، برند تولید کننده، مراکز عرضه کننده لامپ های بلک لایت، انواع لامپ، کیفیت محصول و نحوه ارسال آن به مشتریان می باشد. در حال حاضر خرید اینترنتی یکی از گزینه هایی است که اغلب خریداران آن را انتخاب می کنند؛ زیرا تمام ویژگی های محصول اعم از تاریخ تولید، برند، قیمت، نوع و کاربرد آن در اختیار مشتریان قرار می گیرد. آنها نیز با مشاهده ویژگی های محصول، با توجه به نیازشان سفارش داده و در مدت کوتاهی آن را دریافت می کنند.

پرسش های متداول

برند ایرانی لامپ نور و فیلیپس جزو برندهای شناخته شده در ایران هستند. البته محصولات برندهای دیگر مثل پارس یوی، سیلوانا و اسرام نیز طرفداران زیادی دارد.
از لامپ بلک لایت در تشخیص اسناد جعلی، صنعت پزشکی، تبلیغات، مراکز تفریحی و کلوپ ها مورد استفاده قرار می گیرد.
معمولا برای مشتریان بهترین برند لامپ بلک لایت، کیفیت محصول، عمر مفید، قیمت محصول و کاربرد لامپ اهمیت زیادی دارد.

مقالات مرتبط